Enkelt å bruke – full kontroll
Omnisys Avvikssystem er et enkelt men kraftfullt system for å håndtere avviksmeldinger. Administrator gir ulike brukere tilgang til å sende inn melding om avvik eller hendelse som trenger oppfølging. Du har full oversikt over avvik i Dashboardet, og kan følge opp / delegere dette videre til rette vedkommende.
Avvikssystemet er utviklet for
Avviksdashboardet gir deg full oversikt over alle innmeldte avvik og statusen på disse. Man kan fort se hvilke meldinger som trenger rask oppfølging, og hvilke som kan prioriteres ned.
Avviksportal
Mobiltilpasset Avviksportal gjør det enkelt og smidig for dine leietakere / brukere å melde inn hendelser og avvik. Kvittering blir sendt tilbake på epost og / eller SMS. Avviksportalen har også oversikt over historikken på alle innmeldte saker, og den aktuelle statusen.
Sett enkelt opp ulike typer avviksmeldinger, som innmelderne kan velge blant ved innmelding av nye saker. Administrator kan selvfølgelig overstyre dette ved mottak av meldingen, men dette kan bidra til en “grovsortering” av innkommende meldinger.
Autodelegering
Du har muligheten til å sette opp “Autodelegering” av avviksmeldinger som kommer inn. Det betyr at du kan registrere faste mottakere av meldingstyper, slik at meldinger med den typen automatisk blir oversendt til den faste mottakeren. Dette kan for eksempel være et rørleggerfirma, som får oversendt avviksmeldingen der type er satt til “toalett / vann / avløp”.
I alle tilfeller blir administrator varslet via epost / SMS om at ny melding er mottatt.
Priser
Omnisys er en softwareplatform driftet og utviklet av Janski Productions AS. Omnisys er den nye satsingen til Jan Lindvaag, gründer og CTO av bl.a. den populære faktureringstjenesten FakturaNett.no.
Å kunne tilby store og små bedrifter i Norge smarte og enkle programmer i “skyen” som gjør arbeidsdagen lettere og mer produktiv.