Service system for bedrifter som har reparasjoner - enkelt og kraftfullt i skyen
Full kontroll på alle innleveringer
Omnisys Service System gir bedriften full kontroll på alle innleveringer fra kunder på gjenstander som skal repareres eller utføres service på.
- Skybasert - ingen installasjoner, alltid oppdatert og tilgjengelig online
- SMS til kunden ved innlevering, endringer og når service er ferdig
- Perfekt for alle typer bedrifter som håndterer innleveringer fra kunder
Kundetilfredshet satt i system
Vårt service system gir kundene dine mulighet til å følge med på prosessen. SMS kan sendes ut ved innlevering, og ved hvert enkelt steg når en service blir jobbet med, satt på vent, endrer seg eller er ferdig til henting i butikk.
Bedriften slipper telefoner fra kunder som lurer på status på sin service, og frigjør tid til det viktigste.
Sending via posten
Sporingsnummer fra posten kan legges til på hver service, som kunden ser på sin egen oversiktsside på nett. Dette gjør det enkelt for kunden å spore opp forsendelsen, og bedriften slipper enda flere telefoner fra kunder som lurer på når pakken dukker opp.
Ansatte og butikker
Systemet kan integreres med moduler for Ansatte og Butikker.
- Knytt ansatt til hver service
- Butikker har egen innlogging
- Stemplingsur på hver ansatt kan integreres
- Ansatte har egen innlogging der de har oversikt over sine arbeidsoppgaver
Trygghet og dokumentasjon
Dokumentasjon gir trygghet både for bedriften og for kundene
- Kunden signerer på at service er utlevert (i butikk)
- Signatur lagres i databasen sammen med alle servicedetaljene
- Kan brukes på hvilket som helst nettbrett man kan ha ved kassen
Bildetaking
Av og til kan det oppstå disputter på hva som faktisk var ødelagt
- Bilde kan tas ved innlevering
- Tekniker / ansatt kan ta nye bilder hele veien for å dokumentere servicen
- Du kan bruke et nettbrett, telefon eller et web-kamera for å ta bilder
- Lagres i databasen sammen med servicedetaljene